Klacht: Horloge bandje stuk

op 26 april 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog geen 3 weken geleden heb ik een horloge bij Lucardi gekocht, en nu valt het bandje van het horloge al helemaal uit elkaar.. dit kan toch niet? Dit hoort toch wel langer mee te gaan? Zeker voor een horloge twv. 50 euro.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding of een nieuw horloge/bandje (die wel goed is!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 08 juli 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Graag willen wij je doorverwijzen naar een van onze filialen zodat het probleem bekeken kan worden en er samen met je naar een oplossing gekeken kan worden.
Onze service en garantie verloopt via de filialen.

Met vriendelijke groet,
Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Quinty__