Klacht: Horizontale kras bovenkant scherm

op 18 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is spontaan een lichte kras aan de bovenkant van het scherm ontstaan zonder dat het toestel is gevallen of klem heeft gezeten. Ik heb contact gehad met het service punt van samsung die mij hebben verwezen naar “Larsa Telecom”te Amsterdam ZO. Aldaar is het toestel door een technicus onderzocht en werd medegedeeld, dat ik GEEN aanspraak kon doen op mijn garantie. Het toestel is nl net 1 jaar oud en de garantieperiode is 2 jaar. Het toestel kon ter plaatse wel worden gerepareerd voor een bedrag van 175 Euro!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het scherm wordt vervangen zonder dat hiervoor kosten voor in rekening word gebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rhalp Gotz