Klacht: horizonbox werkt niet

op 12 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

na verhuizing op 21 augustus.jl. geen werkende horizonbox
meerder keren contact gehad eerst was het een software fout bij ziggo zelf toen weer dit en toen weer wat anders.
Eerste monteur die geweest is belde met ziggo en het zou 24 uur duren voor alles weer werkte niet dus.
Hierna moest ik weer 48 uur, 3 , 5, 7, 7, 5, 3 dagen wachten en nog steeds niets.
er zou weer een monteur komen deze werd smiddags al door ziggo zelf geannuleerd omdat deze toch niets zou kunnen doen, ik moest weer 7 dagen wachten.
Hierna weer gebeld en op wonderbaarlijke wijze is onze “storing” als opgelost uit het systeem gehaald,terwijl het nog niet werkte.
Weer 3 dagen wachten, vandaag weer gebeld en nu staat alles goed in het systeem maar hij doet het nog steeds niet.
Nu is er weer een monteur ingepland deze kon pas maandag(vandaag is het woensdag).
Onder tussen ga ik maar rond kijken naar een nieuwe provider heb hier namelijk weinig vertrouwen meer in.

met een werkende horizonbox en een compensatie voor de tijd dat hij het niet deed en voor de tijd die ik heb moeten besteden aan bellen(gemiddeld een uur per contact) en wachten op de monteur.
de tijdsaanduiding tussen 8 en 1 of tussen 1 en 6 vind ik wel erg ruim.

Alle klachten die gemeld zijn door familiewitten