Klacht: Horizon kastje werkte niet en 6 dagen zonder I, t,t zonder hulp

op 15 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We hebben in juli een horizon kastje gekregen zodat wij films konden kijken en konden opnemen. Dit kastje bleef in de overgang hangen waardoor we geen films konden kijken omdat hij steeds aangaf bestellen ipv afspelen. Monteur heeft kastje aan de muur gehangen aar moesten nog steeds meerdere malen bellen voordat hij het ging doen.

Klacht 2: ineens geen internet, telefoon en tv meer op een donderdag, gelijk gebeld maar ze konden pas maandags komen. Man geweest die kort heeft gekeken en zei dat hij het Door zou geven, nog niet opgelost dus. Dinsdags eindelijk gemaakt. Kortom 6 dagen zonder tv, telefoon en Internet.

Wij zijn er flauw van dat we steeds een compensatie op de rekening krijgen, want achteraf wordt er niks mee gedaan. Momenteel is er een actie waarbij je een tablet krijgt met alles in 1 van ziggo. Dit is voor mij een goede compensatie voor alle ellende.

Met een goede compensatie

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelmiranda