Klacht: Horizon is afgesloten

op 02 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Horizon box. Deze is door een fout van Ziggo ( adm) nu afgesloten. Meerder keren gebeld het wordt in orde gemaakt. Vandaag kreeg ik te horen dat de teamleider van opzeggingen vertelde dat kan nog wel een paar weken duren.
Door een adm fout bij Ziggo ben ik nu de dupe.

Gewenste Oplossing:

Horizon direct weer aansluiten daar betaal ik ook voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door toosbostelaar