Klacht: Horizon go

op 28 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hadden een Horizon go en die bleek niet goed te zijn ..toen is er eerst 2x een monteur geweest die zij dat het aan onze kabel lag en dat wij die moesten veranderen en die heeft mij een kabel gegeven om dit te vervangen. Ok … Kabel vervangen en wat denk je?……Probleem nog steeds niet verholpen na voor de zoveelste keer aan de telefoon te hangen met Ziggo, weer een monteur en die heeft er een nieuwe Horizon neer gezet en is weg gegaan omdat het bakje wel 2,5 uur misschien wel 3 uur nodig had om te installeren, nou dit was op een donderdag en wat denk je na 4,5 uur nog steeds geen TV,
Ik heb wel 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad die mij allemaal een ander verhaal vertelden en nu een week later heb ik net met een 6e werknemer gesproken van Ziggo en nu willen ze een ticket gaan maken met het probleem dat we hebben en hij zei en ik Quote: Ik denk dat u Volgende week Maandag wel weer TV heeft!!!!!!!
Nou ik denk dus dat we nog een week of wat zonder TV zitten en
Nou ben ik Ziggo zo spuug zat en ben o zo kwaad want ik betaal 69,90 elke maand en heb ook nog een extra pakket omdat ik SyFy en 13th Street graag wou maar nu hebben ze deze uit het pakket gehaald en ik heb geen extra zenders ervoor in de plaats gekregen en sinds ze samen zijn gegaan met UPC zijn ze zo slecht geworden en ik krijg niet waar ik voor betaal dus ik ben echt heel Pissig.

ik wil gewoon waar hebben voor me geld en normaal TV kunnen kijken zonder al dat gedonder

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gniremier45