Klacht: Horizon box account en waardeloze Router

op 20 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Goedendag
Bij deze wou ik graag even wat frustratie kwijt over het wangedrag bij het ziggo personeel.
Vrijdag 8 juli een horizon box besteld en zaterdag 16 juli eindelijk binnen gekregen. nou dacht mooi aansluiten en kijken wat dit brengt eenmaal aangesloten bleef de kast maar op installeren staan, hierna ziggo gebeld waardoor dit kon komen bleek dat ons account overgezet moest worden en deze medewerker vriendelijke gevraagd waarom dit niet gelijk is gedaan, toen wij een horizon box besteld hadden, antwoord ziggo dit gebeurt normaal ook maar er is iets mis gegaan waardoor dit nu niet is gebeurd. toen werd er gezegd dat ik even 3 dagen moest wachten en dan zal het werken. nou niet dus intussen deze week vaak met ziggo gebeld en gevraagd hoe het nu er voor stond. en als de updates nu al klaar waren voor onze horizon box. Weer ziggo medewerker aan de lijn nee mijnheer ze zijn er mee bezig vandaag 20 juli weer gebeld en netjes gevraagd of alles nu afgerond is en dat ik de horizon box kan aansluiten maar antwoord ziggo nee mijnheer het proces is nog niet afgerond antwoord ziggo medewerker maar kan u niet vertellen hoelang dit gaat duren. Nou was ik het echt spuug zat geworden en heb gevraagd waarom er niet gekeken kan worden waardoor dit zolang duurt ziggo sorry dit is een andere afdeling en hier kunnen wij niet bij. Prutsers /ook was er in dezelfde tijd dat wij de horizon box zouden krijgen ook een connectbox (router) beloofd vanwege veel problemen met wifi met het oude Cisco router type epc3925 en wat komt er gisteren binnen een Cisco type 3928 terwijl er beloofd werd connectbox ben dan eigenlijk ook helemaal klaar met die half loze beloften van ziggo sorry maar wat een pruts service en medewerkers die hier aan bij hebben gedragen er is totaal geen controle volgens mij van het management daar. want lees niets anders dan klachten terwijl er volgens mij beter gecontroleerd kan worden voor de ziggo klanten die eigenlijk nu met een kluit het riet worden ingestuurd bij elke telefoontje daar naar toe wordt er gemeld dat de gesprekken opgenomen worden misschien kan een manager zich daar eens op storten en luisteren naar wat voor klachten daar binnen komen en wat het personeel beloofd en uiteindelijk niet na komt
Zodat de klant zijn waar krijgt waar voor hij betaald. G

Ik zou tevreden zijn wanneer ziggo na komt wat beloofd wordt en er meer duidelijkheid is van wanneer ook alles daadwerkelijk werkt op de dag af wat gezegd wordt zodat hier geen misverstand over kan bestaan nu laten ze mensen eindeloos wachten zonder wat voor richtlijnen dan ook

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vonsta