Klachten over Horeca World

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Horeca World zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 48 klachten nodig voor een plaats in de categorie Horeca

2 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Slecht bedrijf

Klacht van Rudysweert op 09 juli 2021 over Horeca World in de categorie Horeca

Meest slechte bedrijf. Leveren kapotte spullen waardoor mijn restaurant niet open kan. Komen niet met een oplossing en kan gewn leidinggevende spreken. Koop hier nooit iets!! Lees meer

KOELING VRIEZER

Klacht van scrempiu op 17 november 2018 over Horeca World in de categorie Horeca

WEL GEKOCHT EN BETAALD NA PAAR MANDEN KAPOT GEGAAN OMDAT GELEVERD MET DEFECTEN WANNEER CONTACT IS OVERGENOMEN WORDT GEZEGD´ ´´´´´WE KUNNEN NIETS AAN DOEN DIE BEDRIJF IS FALLIET GEGAAN, MAAR BESTAAT NOG WEL ´´´´´´´ OPLICHTERS Lees meer

garantie ???

Klacht van de frietman op 11 juni 2018 over Horeca World in de categorie Horeca

diepvrieskast merk pelican nog geen jaar oud en verdamper defect … gasverlies ! men scheept me af door te melden dat horecaworld failliet is en geen garantie kan verleend worden door de nieuwe eigenaar … Lees meer

lekkende isoleerkan

Klacht van maranathakerk op 15 januari 2018 over Horeca World in de categorie Horeca

Wij hebben in september isoleerkannen besteld bij jullie en nou is er volgens ons een lek want er zit allemaal water tussen de binnen en de buitenkant en hij staat niet meer stevig wat kan hier aan gedaan worden Lees meer

Btw nooit teruggekregen

Klacht van jest and dogs op 04 december 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Wij hebben in September vriezers besteld en btw betaald volgens offerte, daar de vriezers zeer dringend waren alles betaald. Nadien een factuur gekregen zonder btw daar we in België gevestigd zijn. Het verschil van 1352€ nooit teruggekregen, iet nadien waren... Lees meer