Klacht: Horeca

op 31 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vaak nieuwe meisjes die niet goed ingewerkt zijn. Slechte begeleiding. De meisjes staan vaak alleen in de bediening voor koffie en broodjes.
Lange wachttijden.
Tafels en stoelen worden regelmatig niet schoongemaakt.
Buiten worden vaak de tafels en stoelen niet klaargezet.
Ook de vloeren binnen en buiten worden niet vaak geveegd.
Als ze al met meerdere zijn dan staan ze gezellig te kletsen ipv schoonmaken. Kortom er zit geen dicipline en orde in. Dat kun je de dames die er al langer werken niet kwalijk nemen zij hebben amper de tijd om de mensen te begeleiden zeker als het ook nog om mensen met beperkingen gaat. Wij zijn vaste klant van deze horeca. Dus zien we dit regelmatig terwijl het in het verleden wel goed ging. Bezuinigingen zijn niet altijd oké.
Ook horen we veel klachten over het 4 uurtje dat nu veranderd is. Nou een heel verhaal ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat het in de toekomst beter gaat .

Als alles aangepakt wordt en de vaste krachten meer steun krijgen om nieuwelingen te begeleiden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Draai