Klacht: hoortoestel

op 12 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zevende keer kapot linkeroortoestelbinnen veertien dagen geleden gebracht in brunssum

Gewenste Oplossing:

niet met hoortoestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 12 augustus 2016 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wij begrijpen uw reactie echter niet. Graag vernemen wij wat wij voor u kunnen betekenen via onze klantenservice, nl.service@specsavers.com

In afwachting van uw reactie, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door siemen.muis@outlook.com