Klacht: Hoogverbruik

op 18 december 2012 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan.
Ik ben het eIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan. niet mee eens oveIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan. deze schandalige hoge kosten om niks! En ook geen waaIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan.schuwing te kIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan. Ik ben het eIk ben afgesloten zonder enige melding, toen ik belde met de klantenservice bleek ik qua internet verbruik in november 373,- te hebben verbruikt en in december ook bijna zoiets (tot ik werd afgesloten)
Ik heb nooit melding gehad via mail of sms, behalve de rekening, die ik in een keer moet betalen.. (wat mij niet lukt sorry)
Nu zag de jongen van de klantenservice dat er automatische updates plaatsvonden rond steeds dezelfde tijdstippen, en had ik dus mijn data uit moeten zetten, wat ik niet wist aangezien ik altijd zonder problemen dat aan had staan.

Gewenste Oplossing:

De internetkosten en zeke de updates moeten kwijtgescholden worden!

Alle klachten die gemeld zijn door aknilaj