Klacht: hoog bedrag retourkosten

op 05 september 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 x bestelling gedaan 3x was kwaliteit (zeer bedroevend) of maat niet in orde. Alles teruggestuurd.
Ben van mening dat wanneer zij geen goede kwaliteit leveren of niet de goede maat dat ik daar voor niet hoef te betalen. Inmiddels zijn de kosten opgelopen tot 29,81. Die ga ik betalen maar nooit meer bon prix.
SLECHTE SERVICE EN KLANT ONVRIENDELIJK

Gewenste Oplossing:

hoef geen oplossing meer. duur lesje. wil wel iedereen waarschuwen om bij dit bedrijf niets te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 september 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Beukers, ik begrijp dat u een vraag heeft over de retourverwerkingskosten, verrekend bij een volledige retourzending. Als u slechts een deel van uw bestelling met onze retourservice wilt terugsturen, is het retourneren gratis. U betaalt dan wel portokosten voor het opsturen van uw pakket.
Als u een complete bestelling terugstuurt, vervallen de bij de bestelling berekende verzendkosten. In dit geval berekenen we echter wanneer u gebruik maakt van onze retourservice € 4,95. U heeft vier bestellingen geplaatst en deze ook alle vier volledig retour gestuurd, daarom werden er retourverwerkingskosten verrekend. Daar de betaling niet binnen de gevraagde termijn werd overgemaakt werden er aanmaningskosten verwerkt. Ondertussen hebben wij een betaling van 29,81€ ontvangen, uitzonderlijk heb ik de resterende kosten afgeboekt op uw account. Dit is nu volledige in orde. Het team bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaepand