Mijn Klacht:
Anti-logé-kussen..
Ben je de rompslomp rondom logés een beetje zat, leg dan een Bonus-kussen van Albert Heijn op het bed en ze nemen een volgende keer een gezellige BB. Toen mijn gasten met een enkel krasje op wang en schouder en een handjevol 100% eendenveertjes aan het ontbijt verschenen , wist ik dat mijn truc was geslaagd. Het antwoord op de vraag of ze goed hadden geslapen werd ontweken.
Dit kussen n.l. is een wapen om een gast weg te pesten..!
Waarom een product aanbieden dat in plaats van comfort en ondersteuning een slapeloze nacht oplevert ?
De scherpe punten van de veertjes weten door 3 slopen en een nachthemd heen te dringen.
Maar…. Ik mag niet klagen, het was een AANBIEDING..!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer AH goede producten aanbiedt en niet onder het mom van BONUS slechte kwaliteit levert.

