Klacht: Hond

op 07 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Onze hond moet persee op schoot en dat. Mijn kan niet tegen op schoot zitten hij gaat dan piepen en tegen stribbelen en is eigelijk diermishandeling. Wil ik hem op de grond zetten moet ik daar voor betalen slaat nergens op, je betaald toch ook niet voor een tas? Minder dan 10 kilo wat is daar nou mis mee mijn tas is zwaarder. Mijn hond hond heeft een nieuwe angst Ariva!

Als mijn hond gewoon bij mijn voeten ligt zonder dat ik daar geld aan uit hoef te geven!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 augustus 2016 om 15:36 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je hond niet op schoot kan. Heb je een reis gemaakt met de bus of met de trein?
In de bus mogen honden gratis mee mits kort aangelijnd en is het niet verplicht om ze op schoot te hebben. Je hond mag in de trein gratis mee als hij op schoot zit. Als je hond in de trein niet op schoot kan dan moet er een vervoersbewijs gekocht worden http://bit.ly/1qCUyF0.

^LH
Webcareteam Arriva

Heeft op 10 augustus 2016 om 11:03 geantwoord

Wij weten de regels al, wij zijn geen baby. En wat in de bus mag is niet relevant. Het gaat om waarom de hond niet an mijn voeten mag liggen als hij toch geen plek inneemt! Wat een waardeloos antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw JD