Mijn Klacht:
Dit is de derde keer dat ik een klacht indien over de groente.
er worden per keer maar 3 zakjes aangeleverd en ik grijp aldoor mis.
Ook en dat is mijn grootste klacht dat er van hollandse groente bijna geen sprake is de zakken zitten vol met paprika en wortels twee of drie stukjes bloemkool en brocoli..
Vandaag had ik gebeld om twee zakjes voor mij te reserveren en er waren er ook maar twee.Het resultaat was het zelfde de meisjes aan de service balie kunnen dat bevestigen.Heb ze dus niet gekocht.
In het verleden heeft U mij toegezegd dat U het bedrijf die er voor zorgt beter op te letten en geen restantjes in de zakken te gooien en dat voor 3Euro.
Dit betreft de Albert Heijn op het Buikslotermeerplein te Amsterdam
Gewenste Oplossing:
Wanner er fatsoenlijke zakjes in de winkel liggen met een normale voorraad

