Klacht: Zeer slechte afspraken en service Buitengewoon klantonvriendelijk

op 06 juni 2017 over Holland Warmte in de categorie CV Ketels

Voor de tweede keer binnen vier weken tijd geprobeerd een afspraak te maken met dit bedrijf voor het aankopen van een ketel met toebehoren. Zij hanteren te ruime aankomsttijden. Heb afgesproken dat ik een half uur van te voren word gebeld. Vanmorgen staat voor de tweede keer een vertegenwoordiger voor de deur terwijl ik er niet ben doordat ik weer niet van te voren ben gebeld. Ik geef nog aan dat ik dan nu snel kan komen maar nee zegt de meneer aan de andere kant van de telefoon. De vorige keer stond ik ook al voor de deur. Dan houdt het op. Ik bel dus met het bedrijf. Hoe kan het dat de communicatie zo slecht is bij uw bedrijf? En heel graag zou ik op een korte termijn met een andere vertegenwoordiger willen afspreken, niet meer met de buitengewoon arrogante vertegenwoordiger. Maar dat kon dus ook niet, voor de regio was dat de enige persoon die ze konden sturen. Ik heb het maar afgekapt. Ik moet er niet aan denken dat ik een servicecontract met dit bedrijf ga afsluiten! Anderhalve maand voor niets gewacht op een waardeloos bedrijf die kennelijk niets wil verkopen. Snel verder!

Helemaal afgeknapt

Alle klachten die gemeld zijn door Bureaucratie