Klacht: Installeren wel maar willen geen onderhoud contract aangaan na offerte

Joz55 op 25 oktober 2020 over Holland Warmte in de categorie CV Ketels

Verleden jaar heb ik een CV Remeha tzerra ace 39 C 5 laten installeren door jullie. In de offerte stond een onderhoudscontract per jaar voor 118 € en 13 jaar garantie.
Dit heb ik telefonisch doorgeven. Het antwoord was genoteerd en u kunt ons volgend jaar gewoon bellen dan gaat het in.
Nu belde ik voor een storing. En kwam erachter dat ik helemaal niet genoteerd sta en geen contract heb. Antwoord, u zit niet in ons gebied.
Kort door de bocht nogal. U biedt mij een contract en offerte aan voor een CV Remeha ik laat hem installeren door jullie en nu zien jullie er van af. Dit betekent ook geen 13 jaar garantie op de ketel dan. Dus is er onder valse voorwendselen verkocht.
Na bellen en mail nog een keer sturen 2x geen reacties. Schandalig. Anders had ik wel bij een andere installateur gekocht. Tevens een melding bij Remeha gemaakt.

Wanneer ze een onderhoudscontract aangaan zoals geoffreerd. Of ze nu iemand in huren in de buurt of niet. En mijn 13 jaar garantie. Want daar heb ik hem op gekocht

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Warmte

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Warmte nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joz55