Klacht: Beantwoord mail niet

ascholz op 04 december 2022 over Holland America Line in de categorie Vrije tijd-besteding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 20 september een vraag ingediend betreffende een geboekte cruise. Er werd bericht dat een antwoord wel eens 4 weken zou kunnen duren. Op zich al zeer klantonvriendelijk. Vervolgens na 6 weken nog eens navraag gedaan. Wederom hetzelfde antwoord. We zijn nu bijna 2,5 maand verder en nog steeds geen antwoord.
boeking account XX7J3V en XX7L9W

Gewenste Oplossing:

Graag een antwoord op mijn mail

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland America Line

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland America Line nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ascholz