Mijn Klacht:
Ik zag een vriendverzoek staan van je op mijn faceboek, en ik dacht laat ik maar eens een klein kijkje nemen wie je bent. Misschien wil je een keertje voor tee langskomen? Oh, grutjes, ik ben helemaal vergeten om me zelf voor te stellen! Dit is Bep, van de veluwerlaan. Ken je mij toevallig? Ik weet niet precies hoe je eruit ziet maar volgensmij werk je in een superketen. Of nee wacht, een verkoopsmarkt, nee, een groente-fruit-vlees-en-kiwi warenhuis.
Gewenste Oplossing:
Oke, ik moet toegeven dat dit niet de rede was dat ik je toevoegde als mijn FaCeBoek Vriend. Ik zag dat jij op je profiel iets over Annemieke had staan, iets van 'voor je aanbevolen' dacht ik. Nou ik wil dus zeggen dat annemieke al mijn boezemvriendin is en als je met een vieze tengel aan haar komt ik je vil, dwaas. Wie denkt je wel niet dat je bent om tussen mij en haar in te komen, we kennen elkaar al sinds de bassischool in groep 3 bij juf rita die altijd liedjes zong over de dag op school! ik weet niet wat voor een hufter jij wel niet denkt dat je bent, simpele harrie, maar als je haar niet snel loslaat dan bel ik de politie en dien ik een aanklacht in op huis vredebreuk! jij gore graftakken oelewapper
Lieve groeten en kusjes,
Bep, van de veluwerlaan 18.
P.S. ik bedoel veluwerlaan 19 ik tykte het verkeerd in jij hufter

