Klacht: Open dag 19 maart

op 20 maart 2019 over Hogeschool Utrecht in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb een week geleden contact opgenomen met HU voor een deeltijd opleiding, ik wilde namelijk weten of het bij een deeltijd opleiding ook zo is dat je naar je eerste leerjaar je Propedeuse behaald. Er werd mij telefonisch verteld dat dit precies hetzelfde zou zijn. Daardoor besloot ik naar de open avond te gaan om nog extra vragen te stellen over de opleiding. de open avond begon om 18.00 uur. Het restaurant van de school zou gewoon open zijn zodat je hier tegen betaling zou kunnen eten, dat werd ook gezegd toen we het gebouw binnenkwamen, eenmaal in de kantine (restaurant) werd er tegen ons gezegd dat ze gesloten waren en alles op was. Dit vindt ik erg kwalijk, als dit op de site vermeld staat ga je er ook vanuit dat dit goed geregeld is, daarna wilde ik bij de opleiding gaan kijken waarvoor ik kwam. Niemand kon mij vertellen waar ik het lokaal kon vinden waar ik naartoe moest. Toen we het uiteindelijk gevonden hadden zijn we bij een groepje neergezet waarbij de coordinator van de opleiding aan het woord was, zij was een algemeen verhaal aan het vertellen, maar ze keek me niet aan ze was alleen maar met andere mensen bezig, na ongeveer een kwartier werd er aan mij gevraagd door een docent van de opleiding joh heb je wat aan het verhaal wat ik nu vertel. Toen gaf ik aan dat ik telefonisch had gehoord dat ik mijn propedeuse hier kon halen binnen 1 jaar, precies hetzelfde als bij een voltijd opleiding, zij is dit na gaan vragen bij de coordinator maar dit bleek dus niet het geval. Ik ben he le maal voor niks naar Utrecht gekomen en het enige wat ze zeiden is ja sorry, ik weet ook niet wie dit tegen je gezegd heeft.

Goede informatie vermelden op de site en mensen in deze school laten werken en mee laten helpen met open dagen die een beetje verstand hebben en weten waar ze over praten. Ik zou graag een vergoeding ontvangen voor de km's die ik heb gemaakt om naar Utrecht te komen, wat dus voor niks is geweest!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Utrecht over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door fvandenbogaert