Klacht: Leraar

op 04 september 2019 over Hogeschool Utrecht in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Utrecht over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Utrecht in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Utrecht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Utrecht

Heeft op 03 oktober 2019 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

Dat is erg vervelend om te horen. Je kan het kenbaar maken bij je studie. Dit kan bij de opleidingsmanager van de studie. Je klacht kan je ook aanmelden via deze link: https:askhu.sharepoint.hu.nlinformatie-itemsPaginasKlacht-indienen.aspx

Hopelijk kan je het snel oplossen. Ik wens je veel succes met je studie aan de Hogeschool Utrecht.

Groeten, Thomas

Alle klachten die gemeld zijn door dikekaap