Klacht: Hogere tarieven Oxxio

op 15 januari 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Onlangs via het easyswitch.nl naar Oxxio budget overgestapt. na het aanmelden heb ik netjes een mail gekregen met voorwaarden en de tarieven.

Afgelopen woensdag ontving ik post van Oxxio met de tarieven en wat blijkt de tarieven liggen vele male hoger dar dat ik via de mail heb ontvangen.

En nu zegt Oxxio dat het aan de hogere belasting ligt die op 1 januari is in gegaan. Maar op easyswitch.nl werden de belastingen al mee berekend. ik voel met gewoon opgelicht daarom heb ik het contract ook beëindigd.

Tevens heb ik ook contact gehad met easyswitch.nl en die zeggen dat de tarieven op easyswitch.nl ook aan mij worden berekend en dat ik dat pas kan zien als ik mijn meterstanden heb doorgegeven aan Oxxio.

Maar dan is de kans groot dat het niet klopt en probeer dan maar is op te lossen.

dat Oxxio de goeie tarieven door geeft aan easyswitch.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Arjan B

2 jaren geleden - Tevens geeft oxxio nu ook aan dat de tarieven op easyswitch.nl er verkeerd op staan. maar op gaslicht.com en pricewise.nl staan de zelfde tarieven.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 21 januari 2016 om 12:04 geantwoord

Beste Arjan,

Bedankt voor het indienen van je klacht. Het is inderdaad spijtig dat de tarieven niet kloppen op de vergelijkingssites. Wat daar de reden van is, heb ik doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling die hier over gaat.
We gaan er verder mee!

Malika
Oxxio

Reactie van de melder van de klacht Arjan B

2 jaren geleden - Sinds vorige week wacht ik al op antwoord via facebook maar dat schiet ook al niet op

2 jaren geleden - Ze sluiten het wel af met opgelost maar dat is het niet

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan B