Klacht: Hoge rekeningen voor internet en andere vaag gespecificeerde kosten

op 22 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo mensen ik waarschuw jullie neem geen vodafone abonement hoor laatste tijd veel negatieve dingen onbeschofte klantenservice en hele vaag gespecificeerde rekeningen in de vernieuwde my vodafone app ook werkt blijkbaar de “buiten bundel uit” waardoor je niet over je internet kan gaan niet correct krijg allemaal hoge rekeningen en snap hier niks van ! Als ik mijn rekeningen bekijk is het een groot raadsel waar hun de bedragen vandaan halen mijn bundel kost plotseling 44,00 in plaats van 34,00 klantenservice gebeld duurde een uur en kreeg hele schagarijnige onbeschofte medewerkers aan de telefoon jammer hoor mij zijn jullie kwijt als klant !!! Wil graag duidelijkheid ik ben ook nog eens afgesloten omdat julie mei niet hebben kunnen afschrijven probeer dit al een tijd via de app te betalen maar die doet het niet en dna betaal ik hier belachelijk 2,60 voor noooooooit meerrrr!!!!

Wil duidelijkheid en mijn geld terug wat ik teveel heb betaald

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D Rooyen