Mijn Klacht:
Toen wij een nieuw abonnement afsloten, hebben wij een aantal maanden hele hoge rekeningen ontvangen. Honderden euros buiten ons beleggen.
Dit terwijl wij geen ander bel gedrag vertoonden.
Na een aantal maanden heb ik maar een duurder abonnement genomen zodat er niets meer buiten de bundel kon vallen.
Gewenste Oplossing:
Als ik een vergoeding krijg voor die honderden euros buiten mijn bundel de eerste maanden.

