Mijn Klacht:
al een jaar en ik bezig de naam van mijn ex te veranderen in mijn eigen naam,. dit gaat maar niet lukken. ook krijg ik ineens enorm hoge rekeningen. wat nooit zo is geweest. zelfs mijn vader krijgt hoge rekeningen terwijl hij zijn telefoon op het nachtkastje heeft liggen, en hij daar nooit af komt. dus alles gaat via zijn wifi
ook het bereik is echt waardeloos. en ik ben dus ook naar kpn gegaan.
Gewenste Oplossing:
als mijn abonnement is stop gezet


