Klacht: hoge rekening naast EU bundel

op 22 mei 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Cruise vakantie (gran canaria) geweest en speciaal EU bundel aangezet. Nu factuur van 250,00 (voor nog geen 25 MB) i.v.m. satelliet verbinding.

Men verwijst naar voorwaarden, maar die staan zo goed verstopt dat ze me die niet kunnen wijzen.

Heb inmiddels mijn rechtsbijstand ingeschakeld.

Gewenste Oplossing:

coulance regeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 24 mei 2017 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 26 juni 2017 om 18:31 geantwoord

het gaat erom dat ik een EU bundel heb, waarin niet gesproken wordt over andere kosten. Er wordt door jullie verwezen naar de voorwaarden, deze zijn onzichtbaar. Daarnaast geven jullie aan dat de door mij ontvangen waarschuwings smsjes genegeerd konden worden....

Alle klachten die gemeld zijn door VDT