Klacht: Hoge rekening

op 27 mei 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

De reden van mijn hoge rekening is zeer onduidelijk. Ik moet €45,13 bij betalen omdat ik blijkt 451 mb buiten mijn abonnement heb verbruikt. Ik ben sinds 4 januari 2016 bij Youfone en ben bij mijn vorige provider nooit buiten mijn abonnement van 1000 mb gekomen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik mijn abonnement deze maand van 1000 mb naar 1500 mb heb verhoogt. Verder zit ik driekwart van de tijd op wifi en gebruik ik zelden mijn data. Als ik op data zit is dit meestal op apps als Whatsapp en Facebook.. Mijn vraag is dan ook: hoe kan het dat ik bij mijn vorige provider meer dan genoeg had aan 1000 mb en ik nu bij Youfone zelfs het dubbele nodig heb? En dit terwijl niet meer verbruik als eerst… Ik voel mij bedrogen.

In afwachting van uw antwoord.

Hartelijke groet,

Elina Olthof

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer Youfone mij kan uitleggen waar dit hoge dataverbruik vandaan komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 30 mei 2016 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door elinaolthof@hotmail.com