Klacht: hoge onterechte internet rekening

op 18 augustus 2015 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had vorige maand met veel gedoe een internet bundel voor mijn zoon aangeschaft bij simyo. We moesten van de medewerkers eerst inloggen en dan alles aanzetten. Na veel gedoe kon hij na een paar dagen internetten maar dat werkte niet goed op zijn telefoon en dus hebben we besloten om de bundel stop te zetten. Toen hij eind vorige week terug kwam met de auto uit spanje had hij ineens alsnog internet op zijn telefoon. dus we dachten dat de bundel nog actief was en hij bleef dus appen. tot mijn schrik zie ik vandaag dat hij voor 2 dagen 46,28 euro moet betalen.

Dat simyo haar klanten adviseert en informeert en dat ik die rekening niet hoef te betalen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Beste, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht florica

1 week geleden - Beste, Dat heb ik al gedaan maar de enige wat mij werd aangeboden was extra data voor 1 maand. Daar heb ik echt niks aan.Heel Jammer.

Alle klachten die gemeld zijn door florica