Klacht: hoge kosten

op 04 januari 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanleiding van diversen aanbiedingen van concurenten ben ik eens gaan kijken waarom mijn rekening zo hoog is.

Toen ik dus contact zocht met een medewerker van uw organisatie kreeg ik te horen dat ik twee aansluitingen had ? ? Ik kijk op mijn factuur maar dan zie ik dat ik alleen bel op het geregistreerde nummer.

Hoe kan ik nu twee nummers hebben als er maar 1 binnen komt ?

Dan nog iets we hebben in 2009 een nieuw nummer aangevraagd en nooit gevraagd of het andere in de lucht moest blijven.

Volgens mij nog was het toen zo dat dat even moest blijven anders hadden wij geen internet meer !

Ik begrijp niet als het zo is waarom niemand van uw organisatie even BELT , u betaald de hoofd prijs

Ik voel me gewoon gebruikt 3,5 jaar gemiddeld € 120,- te veel

Gewenste Oplossing:

En nu vraagt u aan mij een oplossing, ik wil het graag omdraaien wat steld u voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 04 januari 2013 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft uw klacht bij het verkeerde bedrijf aangemeld. Simpel (telecom) kan u niet verder helpen. Ga s.v.p. opnieuw naar klacht.nl en meld uw klacht aan bij het juiste bedrijf.

Vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Zuman