Klacht: hoge kosten

op 29 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

beste Tele2,
vandaag 29 November kreeg ik een sms binnen dat mijn buiten de kosten bundel erg hoog zijn en dat de dienst is afgeslolten.toen ging ik naar mijn tele 2 app toe en viel ik bijna flauw, 609,43 zijn de kosten.
sinds juli/augustus bel ik collect call met mijn vriend die in het huis van bewaring zit.0900 nummer. ik vond het vreemd dat ik geen kosten ervan had en heb 4keer gebeld naar tele 2 daarover hoe dat kon en mij werd verteld dat ook hun het raar vonden en zijn op onderzoek uitgegaan en de kosten zouden elke maand met mijn factuur moeten meegerekend worden maar geen kosten. toen vroeg ik of het kon dat ik het in 1 keer zou krijgen van al die kosten en hun zeiden dat dat niet kan. dat als ik kosten ervan had dat het bij mijn maandfactuur erbij moet zitten elke maand. als ik kosten had de eerste keer dan had ik nooit doorgebeld met dat nummer.maar als je geen kosten ergens van heb profiteerd iedereen daarvan natuurlijk tenminste ik wel.ik heb 4 keer gebeld hierover en elke keer kreeg ik te horen dat het niet in 1 keer kan komen en dat ik geluk heb dat ik geen kosten ervan had.ook staat het genoteerd de datums dat ik naar tele2 hierover gebeld heb in het systeem.ik heb contact met tele2 net gehad en die meneer vind dit zelf ook heel vreemd vooral omdat ik 4 keer aan de bel heb gehangen hierover en dat er gezegd is dat het nooit in 1keer kan komen het is of bij je maandelijkse factuur gelijk maar niet 5maanden later in 1 keer. meneer heeft alles voor mij proberen te doen maar helaas kan hij niks voor mij doen. wel heeft hij zelf dit ook genoteerd en een bericht naar het hoofdkantoor gestuurd een signalement omdat dit gewoon niet kan! het betekent nu dus dat ik eind december in 1 keer 607 euro moet betalen terwijl de fout ligt bij tele2 die hebben beantwoord met dat het ik geluk heb en het nooit in 1 keer kan krijgen zo een rekening!! als ik weer gebruik wil maken van mijn telefoon moet ik 70 euro betalen om het weer aan te sluiten dat vind ik heel erg want nogmaals dit is mijn fout NIET!! het moet betaald allemaal worden dat is 1 ding wat zeker is maar ik heb geen geldboom in de tuin staan heb niet voor niks een goedkoop abbonoment! termijnen is ook niet mogelijk begreep ik bij tele2. graag wil ik dat jullie met een oplossing komen zo snel mogelijk voor de datum dat dat afgeschreven word! nogmaals dit is NIET mijn fout.

ik ben tevreden met tele 2 als jullie mij een voorstel doen van termijnen betalen of de helft betalen ervan of liever dit seponeren omdat dit NIET MIJN FOUT IS.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kirs