Klacht: hoge incassokosten

op 18 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was te laat met mijn betaling van een bestelling bij Bonprix.
Inmiddels is dit voldaan maar word ik om de oren geslagen met zeer hoge incassokosten. Dit is bijna 2 x het bedrag van mijn oorspronkelijke bestelling! Dit mag toch helemaal niet meer?

Gewenste Oplossing:

De kosten zijn gewoonweg veel te hoog. Dit zou minder moeten zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 september 2018 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Merkelbach, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over de aanmaningskosten. Deze worden in rekening gebracht bij uitblijvende betaling. Eerst wordt de hoofdsom verhoofd met € 10,00, vervolgens na drie weken met nogmaals € 10,00 na drie weken en na drie weken nog eens € 20,00. In uw geval is er dus € 40,00 in rekening gebracht. Zodra wij dit bedrag ontvangen is uw dossier in orde. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door contessa1965@gmail.com