Klacht: Hoge factuur na overstappen

op 19 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ben overstapt na andere provider kreeg van nieuwe provider netjes bericht dat overzetten nummer 10 juli 2017 zou plaats vinden. Van Youfone geen bericht gehad, en 1 zijdig abonnement in gekort (zonder mail of sms) nu €32 euro factuur. Volgens youfone wel email gehad en hen gevraagt om deze mail opnieuw te zenden zodat ik de verzend datum en tijd kan zien. Dit om eventuele fout van mijn zijde te kunnen controleren, maar youfone stuurt alleen de tekst van de mail maar niet de verzend gegevens, want youfone kan dat niet zeggen ze. herhaaldelijk gevraagd om de bewuste mail te forwarden maar krijg geen respons moet het maar doen met de tekst die ze al door gegeven hadden (dit geeft geen bewijs dat de mail verzonden is). Heb op advies jurist een voorstel aangeboden die gelijk verworpen werd.

Een copie van de bewuste email met verzend datum en tijd waar Youfone mij op attendeerd dat mijn contract beeindigd wordt en waar de waarschuwing in staat dat mijn verbruik beperkt is (aantal bel min en MB's).
Heeft youfone gelijk dan zal ik de factuur betalen.
Is Youfone nalatig geweest dan moeten zij met een oplossing komen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 september 2017 om 10:22 geantwoord

Heeft op 23 september 2017 om 13:25 geantwoord

Ik vraag niet meer naar de inhoud van de mail die volgens Youfone zou verzonden zijn maar naar de verzend gegevens. Zo dat ik kan zien of de mail wel verzonden is zoals Youfone beweert en ik betwijfel. Die gegevens kan iedereen leveren, maar Youfone beweert dat zij dit niet kunnen. Maar ze kunnen wel de mail opzoeken om de inhoud te kopiëren, dat vindt ik vreemd.
Ik ga maandag wel contact leggen met mijn rechtsbijstand.

Alle klachten die gemeld zijn door Beer66