Klacht: Hoge factuur

op 13 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na een wat mindere telefoon/internet/tv provider overgegaan naar kpn.
Mooie actie……..eerste drie maanden voor slechts 36,59 €!!
Duidelijk aan de telefonische verkoopster wat ik aan kosten, data enz. Gebruikte zou ik moeten volstaan met kpn alles in 1 standaard.
Nu de rekening gepresenteerd van 1 nieuwe volle maand en ipv 36,59 is die uitgevallen op 74,44.
Ff slikken en dacht dit is een foutje. Maar helaas… Scheinbaar heb ik niet goed geluisterd, of er is iets door mijn strot gedrukt zonder goede uitleg.
De bottelnek zit in het vast bellen, namelijk 39,44!!!
Dat voor 325,78 minuten bellen a 0,10 p/minuut.Een beetje mobiel is nog goedkoper!!
Als u goed heeft meegelezen denkt u waarschijnlijk net als mij…….iets klopt er toch niet??!! 0,10 per minuut en 325,78 minuten gebeld……is toch 32, 58 afgerond?? Maar kpn rekent 39,44!!!! Gebeld met kpn en waarempel……u kunt upgraden!!!! Voor 15,00 per maand onbeperkt bellen en met uw belgedrag!!!!! Doen!!!! Die had k ook wel kunnen verzinnen…….Weer proberen iets door je strot te drukken. Oh ja……ze rekenen per gesprek ook nog opstart kosten!!!! Fout fout!! Staat nergens op de factuur!!! Ben ik nou gek?? Of laat ik me misleiden door kpn??

Als dit naar mijn tevredenheid is opgelost

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Pors