Klacht: Hoezo rivm regels in Hilversum Seinhorst

op 21 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Voor de tweede keer bij AH waar de karretjes niet alleen niet meer schoongemaakt worden door personeel… je kunt zelf ook niets schoonmaken want er staat geen papier en schoonmaakmiddel meer.. Ook gaat iedereen weer als vanouds in grote getalen tegelijk in en uit zonder de 1.5m regeling aan te houden. Als ik vraag waarom dit is zegt een meisje van een jaar of zestien dat ze is verteld dat er geen maatregelen meer zijn om verspreiding van covid – 19 tegen te gaan. Waarom zit ik nu al weken binnen en probeer ik me zoveel mogelijk aan de opgelegde regels te houden? Ah heeft een voorbeeldfunctie in mijn ogen. Ik ben verontwaardigd over dit onverantwoordelijke gedrag.

Zorg dat de regels nageleefd worden in de winkel!
Ik en met mij velen die zich wel aan de regels houden willen graag de daling van slachtoffers van het virus zien doorzetten zodat we weer een beetje normaal kunnen leven

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilversumse