Klacht: Hoe het boeket er uit ziet

op 12 mei 2019 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Wij hebben een boeket ontvangen.Wij vinden dat een teleurstelling.Heel wat anders dan de reclame op de TV.12 rozen of ze vers zijn mijn twijfel.Zien er niet mooi uit.Heel veel groen.Dit is geen reclame van top bloemen.Wij kunnen dat de gever niet laten zien.
verzorgd door Tuincentrum Haantje .Laan van Haantje 22…2288GT
Rijswijk order 53674631

Zou het zeer op prijs stellen op een nieuw boekt zodat wij de gever kunnen laten zien.
Met vr gr L G Kouwenhoven

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 22 juli 2019 om 09:27 geantwoord

Vervelend te vernemen dat het door jou ontvangen boeket niet aan de verwachtingen heeft voldaan, dat is niet wat je van Topbloemen mag verwachten.
Ik zie dat je ook al contact met ons had opgenomen en dat het reeds door ons is opgelost door het leveren van een nieuw boeket op jouw adres.

Alle klachten die gemeld zijn door Lowgis