Klacht: Hoe goedkoop is Specsavers

op 08 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 sept. 2014 een bril gekocht in Hoorn, 14 dagen later opgehaald en toen bleek er de verkeerde sterkte glazen in te zitten. De opticien had het verkeerd ingevuld en opgestuurd. Weer 14 dagen wachten en de bril opgehaald nu was er maar één glas vernieuwd dus weer opgestuurd en maar weer 14 dagen wachten. de bril opgehaald en bleek er een krasje in het glas te zitten dus je raadt het al weer 14 dagen wachten. Eindelijk de bril opgehaald en paar weken later een krasje in het glas maar dit werd niet meer vergoed. Ik had toen besloten om die bril als reserve te houden. Een nieuw montuur uitgezocht en 14 dagen wachten op de nieuwe bril, we waren al op 29-04-2015 beland dus ons geduld werd wel op de proef gesteld. Gelukkig de nieuwe bril maar nu kon ik er niet door lezen nu bleek de varifocus niet te passen in de bril , waarom hebben ze dat toen niet verteld. Weer een nieuw montuur uitgezocht en uiteindelijk konden we bril ophalen en weer kon ik er niet mee lezen . Wel als de bril op het puntje van je neus stond kon ik lezen. Ik moest er aan wennen zei de opticien , na een jaar uitgeprobeerd te hebben ben ik weer terug gegaan naar mijn vorige opticien en kan nu weer normaal , je betaald effe meer maar ik nu weer goed zien en lezen na 1,5 jaar. Deze toestand heeft me ongeveer 1175,00 euro gekost excl. reiskosten . De eerste rek. was 372,00 euro(16-09-2014) en de tweede 213,50 euro (15-05-2015) de rest van de andere opticien. m.a.w. hoe goedkoop is Specsavers. Ik heb al 3 mails gestuurd maar krijg geen antwoord en via Facebook vond ik dit verhaal niet van toepassing , ik heb ook niet meer geantwoord aan Annika van Facebook

Ik hoop nu wel een reactie te ontvangen.

gr. Mevr. Nieuweboer

Gewenste Oplossing:

Niet te tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Trees Nieuweboer