Klacht: Hm op rekening

op 07 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb al jarenlang een rekening lopen bij de Hm. Ooit gekomen door een grote bestelling en werd toen voor de keuze gesteld om deze in termijnen te betalen. Perfecte oplossing leek mij toen omdat je de pijn dan verspreid voelt. Jaren later dacht ik nog van, slim van de Hm want ik blijf nu wel gebonden aan jullie. Ik betaal iets af en met het krediet wat vrij komt, bestel ik weer opnieuw (weer om die zogenaamde pijn niet te voelen). Ondertussen altijd netjes betaald, veel besteld en nu sinds de nieuwe app en het vernieuwing in het systeem, gaat het fout. Ik ben van een goede klant ineens naar wanbetaler in het systeem gegaan, pur omdat ze zonder mijn weten het maandelijkse termijn verhoogd hebben. Ik zag afgelopen week per toeval in de app dat ze het volledige bedrag ineens van mij eisen. Ik bellen (1e gesprek bijna 3 uur) en het was idd ook hun fout dus ik zou teruggebeld worden. Nu een aantal telefoontjes verder, blijven ze zich maar verschuilen achter het systeem en ik moet voor augustus alles hebben afbetaald. Hun denken mij hiermee geholpen te hebben, wat natuurlijk niet is. Ik betaal ineens de laatste 2 maanden 6x het bedrag wat ik normaal kwijt ben. Ook heb ik een blokkade op mijn rekening gekregen die totaal onterecht is dus ik kan niets meer bestellen. Ik heb ook aangegeven dat ik veel klachten om mij heen hoor en dat ze echt veel klanten zo gaan verliezen, ook mij, Maarja het systeem he? Ik ben echt verbaasd en geschrokken dat een winkel die al 20 jaar zo vertrouwd voelt voor mij, mij nu zo belazerd.

Als ze hun eigen fout erkennen en oplossen. Niet mij ermee belasten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindseyny