Klacht: H&M levert mijn bestelling op onjuist adres en laat het daarbij zitten.

op 16 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Onlangs heb ik via de H&M webshop een bestelling geplaatst. Het ging om vier dekbedovertrekken uit de sale. Het duurde al best lang voor mijn bestelling in behandeling werd genomen maar dat is wel vaker het geval, vooral met sale-artikelen. Toen bijna de twee weken waren verstreken en ik mijn pakketje nog niet binnen had, hield ik mijn mail in de gaten om meer duidelijkheid te krijgen over het proces. Ik zag dat ik een e-mail had met daarin staan dat het pakketje geleverd was vandaag. Ik had echter niks ontvangen en heb toen de mail uitgebreid bestudeerd. Daarin stond dat het pakketje geleverd was op nummer 41 in dezelfde straat. Terwijl mijn adres 4-1 hoog is. Het leek mij een aparte vergissing omdat ik wel altijd eerder mijn pakketje gewoon op mijn adres ontving. Dit ging nooit fout en waarom dus nu wel, ook nog eens bij H&M waar ik altijd bestel? Ik heb die dag gelijk bij de buren op nummer 41 aangebeld en er werd niet opgedaan. De volgende dag probeerde ik het weer, wederom zonder succes. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van H&M en de situatie uitgelegd. Zij meldde dat er een storing was waarbij het huisnummer en toevoeging van adressen zijn samengevoegd. Daarom is dus het pakketje van 4-1 op 41 geleverd. Ik moest H&M op de hoogte houden of het pakketje alsnog terecht zou zijn. Ik heb toen een brief bij de buren op nummer 41 gedaan en de situatie uitgelegd en mijn telefoonnummer genoteerd. Zij heeft een paar uur later contact met mij opgenomen en zei dat het pakketje bij de buren was op 41-3 hoog. Toen ik daar aanbelde, zij de mevrouw die daar woonde dat het pakketje bij 41-2 hoog was (!!!). Vervolgens belde ik daar aan en werd er niet open gedaan. Dit allemaal koste mij veel moeite en irritatie. Ik was de situatie helemaal zat, de buren bleven mij maar doorsturen zonder succes. Toen ik mijn pakketje volgde op de H&M app zag ik dat mijn pakketje geretourneerd was. Ik heb toen gelijk weer de H&M klantenservice gebeld en verteld dat ik de situatie erg betreur. Door hun fout heb ik mijn pakketje niet ontvangen ondanks dat ik zélf heel veel moeite heb gedaan om erachter aan te gaan. Ik wilde opnieuw de bestelling geleverd krijgen. Zij vertelde mij dat dat niet meer mogelijk was omdat de dekbedovertrekken waren uitverkocht. De enige optie was de dekbedovertrekken kopen in de winkel met een homecollectie voor de reguliere prijs (20 euro i.p.v. de 6 euro die ik betaald heb). Bovendien was maar één kleur beschikbaar. De andere kleur was er niet meer. De enige compensatie was een kortingscode krijgen waar ik eigenlijk toch niks mee kon. Ik baalde heel erg dat ik door hun fout mijn bestelling kwijt was en niet meer terug kon krijgen. Ondanks zoveel eigen moeite en lang wachten, bleef H&M erg onprofessioneel handelen.

Ik wil de dekbedovertrekken (lichtgrijs én donkergrijs) ontvangen voor de sale-prijs die ik betaald had.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hosniabais