Klacht: H&M een vd grootse postorders bedrijf van NL en tevens een vd grootste oplichters –KLACHT NIET OPGELOST–

op 16 juli 2012 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik ben nu al sinds januari bezig met het oplossen van een probleem betreffende H&M. Heel vaak artikelen via de website besteld, wat altijd goed is gegaan. Maar op een gegeven moment wordt ik als trouwe klant zo behandeld.

Ik heb tot tweemaal toe artikelen besteld, en geretourneerd. Maar volgens H&M zijn de geretourneerde artikelen tot de dag van vandaag niet geretourneerd. Meerdere malen gebeld, gemaild en geschreven, maar deze firma weigert te luisteren. Ik heb op verzoek van deze firma zelfs de originele retourbewijzen van de TNT toegestuurd. Wat als resultaat heeft gehad dat H&M ontkend dat de retourbewijzen ooit zijn aangekomen.
Wat het ergste van allemaal is, is dat alle medewerkers elkaar tegenspreken. Eerst wordt me verteld dat het wordt onderzocht, de volgende keer dat ik bel is het opgelost, de dag daarna wordt er weer gezegd dat de artikelen toch in rekening worden gebracht. Ronduit belachelijk!

Er is mij in januari via de e-mail toegezegd dat het geregeld zou worden, maar tot op heden is het van kwaad naar erger gegaan. Ik heb nu van de week een incasso brief gehad waarop beide geretourneerde artikelen apart staan gefactureerd met beiden aparte incassokosten, rente en noem maar op. Dit kan toch zomaar niet. Profiteren van de situatie, op zo’n vieze manier!!

Ik kan niet begrijpen dat zo’n bedrijf nog in staat is om incasso brieven te sturen , terwijl ik meerdere malen de klacht bij ze neer heb gelegd. Ik heb altijd alles netjes betaald, en wanneer er iets geretourneerd werd, is dit altijd ontvangen. Ik weet niet waar het aan ligt, of H&M geld tekort komt vanwege de crisis of dat ik voorheen altijd geluk heb gehad dat ze. Maar ik kan dit niet zomaar aan me voorbij laten gaan.

Hoe is het mogelijk dat zo’n grote internationale bedrijf zo’n slechte klantenservice heeft, en de boel gewoon oplicht. Ik vind dit anno 2012 niet kunnen!

Ik wil graag dat H&M eerlijk tegen me is, en me verteld waar de retour gezonden artikelen en mijn originele retourbewijzen zijn gebleven. De in rekening gebrachte bedragen herziet, en excuses maakt.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 november 2013 om 15:47 geantwoord

Hallo,

Omdat wij alle klachten graag met uiterste zorg willen behandelen, hebben wij (H&M Klantenservice) ons op 1 mei 2013 ingeschreven bij klacht.nl.

Voor alle meldingen die vanaf deze datum zijn binnengekomen zorgen wij voor een passende oplossing.
Is jouw klacht vóór 1 mei 2013 geplaatst en mocht je deze nog graag met ons willen bespreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan voor je klaar!

H&M Klantenservice.
Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.
Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 – 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com
Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 18 november 2013 om 16:14 geantwoord

DE KLACHT IS NOG STEEDS NIET OPGELOST!! IK WEET NIET OF HET VOOR DE SHOW STAAT OP OPGELOST MAAR DE KLACHT IS ZEKER NIET OPGELOST!

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van H&M beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door laylita