Klacht: onprofesioneel werk geleverd en grof behandeld.

op 30 mei 2014 over hillebrand verspaning middelburg in de categorie Algemeen

hallo ik ben een auto aan het opknappen. en daarvoor moest er voor mij een stuur arm op het stuurgedeelte woorden gemonteerd. dit moest conisch worden geboord (omdat hier zeer veel krachten op komen) en er moest draad worden getapt in het stuurgedeelte. dit heb ik duidelijk met dhr besproken. en we hebben af gesproken dat het tussen de twee en tweehonderdvijftig euro zou gaan kosten. na een week niets gehoord te hebben heb ik gebeld hoe het er voor stond. maar een andere meneer () zij dat hij niet meer precies wist hoe het zat. dus ik weer naar Middelburg, en alles nog een keer uitgelegd ook deze meneer zij geen probleem. later op de week zou het klaar zijn. toen ik later die week langs ging was het nog niet klaar, ik ben toen samen met gaan kijken. en daar was in een hoekje een niet Nederlands sprekende man aan mijn stuur arm bezig. vertelde me dat ze niet de goede conische boor hadden voor de gaten en tot mijn verbazing hadden ze ook de door mij geleverde bouten van m16 naar m12 afgedraaid omdat ze zogezegd niet het goede tap gereedschap hadden. ( u moet begrijpen dat als je stuur arm breekt, je auto stuurloos is en dat met een auto 3000 kg en je gezin is dit rampzalig) maar meneer zij dat het helemaal in orde zou komen en dat hij een extra bout zou monteren. dus ik de volgende dag weer langs om het op te halen en ja het lag klaar. ik moest toch het volle pond afrekenen ,ondanks dat er niets conisch was geboord en ik daar nog steeds zelf achteraan moest gaan. ze hadden het op elkaar gemonteerd en hoewel de extra bout achterwege was gebleven zag het er stevig uit. ik heb ze tweehonderdvijftig euro contant betaald en klaar dacht ik. toen ik het thuis uit elkaar draaide (om het mooi glad te maken om te schilderen) kreeg ik gewoon kippenvel. hoe kan iemand zo laconiek met een ander ze veiligheid om gaan. 1. draadeind van m16 naar m12. 2. stuurgedeelte niet opgespannen maar uit de hand geboord 3.draadeinde stonden scheef. 4.er zaten nog boorbramen op het gevlakte gedeelte. 5.ze hadden niet daarvoor bestemde moeren verzonken. 6. de boel was zo scheef dat ze de bouten krom hadden gedraaid. kortom dit had ik thuis in mijn schuurtje nog beter gekund. toen ik de volgende dag terug ging en mijn verhaal deed aan en het hem liet zien gaf hij mij op alle punten gelijk, en verontschuldigde zich. ik zij dat ik mijn geld terug wilde zodat ik het elders kon laten herstellen . dat vond hij in orde en ging mijn geld halen. maar toen kwam binnen en zij dat ik mijn geld absoluut niet terug kreeg, en dat ik weer zo’n zeurderige particulier was. en dat ik het op basis van nacalculatie kon laten herstellen en dat ik anders mijn spullen moest pakken en maar op moest hoepelen. Ik heb geprobeerd meneer tot de rede te brengen maar er was geen discussie mogelijk.

wanneer meneer zich verontschuldigd en alsnog mijn geld terug geeft. ik ben nu nog verder van de pad als dat ik er toen naar toe ging.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hillebrand verspaning middelburg

Alle klachten die gemeld zijn door klok77