Klacht: Pakket niet ontvangen

op 09 januari 2017 over Hetecoauto in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week dinsdag heb ik een bestelling gedaan bij het eco auto. Ik heb daar een universele armsteun besteld voor mijn vriend die aanstaande donderdag jarig is. Nu krijg ik al een week lang een melding van post nl dat het pakket niet is aangemeld. Nu heb ik de recensies gelezen.. en die zijn niet goed. Dit had ik misschien eerder moeten doen maar de site ziet er betrouwbaar uit en wordt zodra je armsteunen intypt ook hoog weergegeven in google, Bij de recensies lees ik : Onbetrouwbaar, na betaling verneem je niks meer, er staat een 06 nummer op de site en die heb ik toegevoegd, op whatsapp zijn ze voor het het laatst gezien 25-11-2016, dat beloofd niet veel goeds, ze reageren nergens op.

Gewenste Oplossing:

Alsnog het pakket thuis willen ontvangen ( al verwacht ik niet dat dit gebeurd) en anders mijn geld terug.. Het gaat om 22 euro.

Alle klachten die gemeld zijn door