Klacht: Het zijn gewoon oplichters (dataplafond aanzetten)

op 21 april 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben verkeerd geïnformeerd (dit even ter zijde) maar het is toch echt belachelijk dat je zo slecht wordt geïnformeerd dat je dataplafond niet aanstaat. Ja er staat in een mail en ook de brief waarin je sim kaart zit, voorkom extra kosten zet je dataplafond aan, maar niet dat die van jouw dus blijkbaar niet aanstaat!!!

Begrijp uit eerdere recensies dat Youfone al eerder bij Radar aan tafel heeft gezetten maar blijkbaar zijn ze te arrogant en wijzigen niet hun manier van werken (wat mensen dus financieel dupeert). Hoeveel moeite kost het om een dataplafond altijd (dus automatisch) aan te zetten en dat een klant indien hij/zij dit niet je systeem zo in te richten dat hij/zij dit zelf handmatig moet uit zetten. Volgens mij zit niemand op extra rekeningen te wachten van honderd(en) euro’s en zal dus ook niemand hier gebruikt van maken. Nee het zijn extra inkomsten van Youfone. Ben helemaal klaar met dit bedrijf (mijn boosheid en frustratie is wellicht te lezen) en hoop dat ze op één of andere manier nog eens flink afgestraft worden. Het is gewoon misdadig.

Ja maar dat gaat niet gebeuren geloof me.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 26 april 2017 om 17:40 geantwoord