Klacht: Het Trein Dagretour + Hema hotdog en frisdrank

op 22 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Medewerker,

Ik heb een Trein Dagretour + Hema hotdog en frisdrank gekocht op vrijdag 13-09-2016 afgelopen zondag vouchercode gegevens ingevoerd 4LAF6DZ7V bij spoordeelwinkel.nl/hema. Daarna alles doorlopen, en de ticket nr.6641324 geprint. Het viel mij op dat op dat ticket nergens te lezen staat dat ik ergens recht op had. Dit was alleen een vervoerbewijs.
Toen dacht ik dat zal wel verborgen zijn in dat vierkant vakje.
Dus op de terugreis probeer ik bij een kiosk van de Hema op een station te vragen hoe het zit met zo’n gratis hotdog en flesje drank.
Degene aan de balie vertelde mij dat ik daar een streepjescode moest hebben. Deze streepjescode moest naar mij gestuurd zijn per mail.
Natuurlijk nog een keer gekeken of ik een mail ontvangen had met streepjescode.
Het antwoord is nee, niets ontvangen.
Op de terugweg verschillende mensen gesproken in de trein die ook dit zelfde meegemaakt hebben.
Hopende dat u hierover iets laat weten.
M.v.g.
Frans

Gewenste Oplossing:

Ik weet het niet. Misschien heeft Hema hier een oplossing voor.
Dit is namelijk een slechtte reclame.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dagretour