Klacht: Het toestel gooit zelf het netwerk eruit, en na een herstart functioneerde deze weer een tijdje en dan herhaalt zich dit.

op 18 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung Galaxy trend plus S7580 valt steeds uit en is al 3 keer aangeboden voor reparatie naar Samsung Dr.mobile.eu reparatienummer van de laatste reparatie is IRMAPHON13811722 IMEI-nummer353738068189503 serienummerR21F652C1CF
2 x op aanraden van phonehouse zelf opgestuurd en de laatste keer heeft phonehouse hem opgestuurd. En vandaag weer bij phonehouse geweest met dezelfde klacht. Daar hebben ze de klacht geconstateerd en willen hem wel weer opsturen. Dat zou de 4e keer worden. Aangezien we gehandicapt zijn en op onze telefoon moeten kunnen vertrouwen zijn wij van mening dat het nu definitief moet worden opgelost.
We hebben inmiddels vaak contact gehad met zowel phonehouse als Samsung. zowel telefonisch als via chat en we worden van het kastje naar de muur gestuurd vandaar nu de klacht nu naar u gestuurd.
We hopen dat u ons kunt helpen.
Vr gr J Dijkstra-Veenstra

Als ze ons eindelijk ons tegemoet komen met een goed werkend toestel!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke Dijkstra