Klacht: Het teveel moeten betalen aan materiaal

op 26 juli 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ordernummer 2 0030 105947.
Door Bademan is een offerte gemaakt wat betreft een ventilator met meer capaciteit incl. plaatsen. Dit staat letterlijk zo in de offerte. Op de vraag wat voor ventilator kon men mij geen antwoord geven wel de prijs was vastgesteld namelijk € 197,50. De monteur zou dit regelen. Deze heeft dit ook gedaan. Afgelopen donderdag 20 juli 2017 kwam de heer van Bemmel uit Tholen met een Itho BTV N200 badkamerventilator aan. Deze ventilator is op internet te verkregen voor het bedrag van € 55,87 incl BTW. Ik moet dus € 141,63 betalen voor het aansluiten. Deze aansluiting is al aanwezig daar op die bestaande plaats altijd een ventilator heeft gehangen.De heer van Bemmel is niet bereid om maar iets van het bedag af te doen. Dit is wat Badenman op papier heeft gezet en hier blijft hij bij. ik moet het gehel bedrag aan hem betalen. Deze morgen heb ik contact gezocht met uw filiaal en dit medegedeeld, kreeg te horen dat men voor mij niets kon betekenen. Ben zeer teleurgesteld en van mening dat de prijs die hier voorstaat niet correct is. Hoe kun je een prijs bepalen als je niet weet wat voor ventilator het gaat worden. Mijn vraag aan U is om dit misverstand naar ieders genoegen te voldoen. Hopelijk U voldoende te hebben geinformeerd en een spoedige afwerking deze zaak verblijf ik. Met vriendelijke groet, Mariette Weijers.

Oplossing is vrij simpel. Ik ben bereid om te betalen wat er in werkelijkheid voor staat en niet het bedrag wat door uw medewerker met de natte vinger is ingeschat als zeggende een ventilator incl montage. Er zijn zoveel verschillende ventilators dat deze meneer nooit een prijs had kunnen vaststellen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 28 juli 2017 om 09:08 geantwoord

Beste mevrouw Weijers,

Uw review is in goede orde ontvangen.

Allereerst onze excuses dat de bouw van uw badkamer niet verloopt zoals u gewenst had. Ik heb uw melding doorgezet naar mijn collega's van het opleverteam. Zij zullen dit verder oppakken en bespreken met de aannemer.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Weijers M