Klacht: Het stellen van een bril

op 30 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Vanmiddag bij Specsavers in oud Beijerland, door onkundig niet opgeleid personeel behandeld. De pootjes van mijn zonnebril wilde ik laten verstellen, de reden hij ging van mijn neus afglijden. Een Indische jongeman nam mijn bril in ontvangst en zei dat is geen probleem, doe ik even. Na 10 minuten wachten, eindelijk klaar, bril op de neus. Precies zoals ik binnen kwam. Daar nam ik geen genoegen mee. Een andere verkoopster kwam er bij, ze keek mij aan en zei, tot mijn volle verbazing deze bril, is niet geschikt voor uw gezicht. Wij kunnen niets meer voor U doen, stellen gaat echt niet meer. Ik antwoorde heb deze bril bij een ander filiaal van Specsavers gekocht. En deze heeft een jaartje goed gezeten, tot dat hij ineens van mijn neus ging glijden. Dit vind ik de schuld naar een ander wijzen, notabene ook een specsaverswinkel. Neen zeg dan ik ben niet opgeleid in dit vak, wij zijn daar heel onkundig in. De reclames op de tv over hoog opgeleid en zeer deskundig personeel, daar veeg ik inmiddels mijn reet aan af. Een brief van deze gaat ook uit naar de consumentenbond, Kassa enz. Ps. Zei zijn het niet waard om de naam Specsavers op hun borst mee te dragen. Hoe eenvoudig is en moet het zijn om een pootje te kunnen stellen, neen ik kijk op deze mensen neer, zielig om zo je brood te moeten verdienen.

Ben pas tevreden als mijn bril, in handen van een deskundig iemand komt, die dit euvel voor mij kan verhelpen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat uw bezoek aan onze winkel niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij ook besproken met de directeur van de winkel Oud Beijerland en zij vindt het ook zeer vervelend en zal het met haar team opnemen zodat zij de service en dienstverlening kunnen verbeteren.

Wij willen u adviseren om met uw bril naar de winkel te gaan waar u hem heeft gekocht zodat zij hem voor u kunnen afstellen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij het graag via nl.service@specsavers.com

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door cppppppp