Klacht: het restaurant in Maassluis

op 02 oktober 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij waren donderdag jongsleden in het nieuwe restaurant van Maassluis de Hema start daar een nieuwe formule tot onze stomme verbazing zijn de prijzen van de koffie met +/- 30 % verhoogt als dit ook bij de Hema Zuidplein gebeurt dan stoppen wij bij de Hema en verliest de Hema een klant kwijt die +/- 1500,00 € per jaar besteden

Gewenste Oplossing:

dat de prijzen van de koffie bij de Hema Zuidplein en Keizerwaard niet verhoogt worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirchner