Klacht: het rad gaat niet draaien

op 23 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juli 2017 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik vermoed dat de code niet helemaal duidelijk is. Een aantal karakters lijken namelijk nogal op elkaar, zoals de B en de S. Excuses voor het ongemak.
Neemt u het kaartje even mee naar de servicebalie van onze winkel; dan kijken we er samen met u naar. U kunt mij ook laten weten wat de code is, dank kan ik voor u nakijken of het een (niet)-bestaande wincode is.
Met vriendelijke groet,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door seat ibiza