Klacht: Het Proeflokaal te Horst

op 26 september 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Geachte heer / mevrouw,

Middels dit schrijven wil ik mijn klacht indienen over het proeflokaal te Horst wat bij uw site aangeboden staat.

Op uw site zijn van het Proeflokaal te Horst diverse arrangementen te koop aangeboden.

Ik heb hier diverse voucher van gekocht en ik ben eerdere keren hier altijd erg tevreden over geweest. Dit was voor mij de aanleiding om meerdere voucher te kopen .

Op 25 september 2016 omstreeks 19.45 uur was ik met 8 andere vrienden bij het Proeflokaal te Horst. Ik gaf kenbaar aan de bediening dat ik over Social Deal vouchers beschikte en deze graag wilde inzetten. De vrouw van de bediening gaf aan dat deze vouchers van Social Deal die dag niet beschikbaar waren in verband met een evenement wat in de middag had plaats gevonden in het centrum van Horst. Ik heb de bediening uitgelegd dat dit niet conform de voorwaarden is die bij uw bedrijf worden aangeduid. Op uw site staat dat de vouchers van dinsdag tot en met zondag geldig zijn, vanaf moment van aankoop tot en met 14 december 2016. De bediening gaf kenbaar dat hun dit hadden gecommuniceerd middels hun eigen site alsmede Facebook. Daarop heb ik aangegeven dat ik de vouchers niet bij hun eigen site of Facebook koop. Tevens heb ik aangegeven dat ik extra voor deze avond de vouchers had gekocht, aangezien wij niet over een andere geschikte datum beschikken voor de einddatum. De bediening bleef Meerdere malen zeggen dat de voucher niet in ontvangst konden worden genomen. Hierop hebben wij het pand verlaten en bij een ander horecalocaliteit onze avond voorgezet. Door bovengenoemde waarnemingen heeft het Proeflokaal te Horst, wat middels uw site staat aangeboden niet aan onze verwachting voldaan.

Ik heb zoals uw wellicht kunt zien velen voucher gekocht bij uw bedrijf en ik ben hier altijd erg tevreden over geweest. Ook ben ik van mening dat Social Deal niet geheel verantwoordelijk is voor bovengenoemde ervaring. Hierdoor heb ik ook niet de verwachting van Social Deal dat het gehele bedrag van 9 vouchers vergoed wordt. Wel ben ik van mening dat ik van Social Deal mag verwachten dat er juiste informatie opuw site staat. Mijn inziens is het redelijk om de helft van de gemaakte kosten van 9 vouchers ( 3 bob arrangementen van 4 drankjes en 6 high beer arrangementen van 4 speciaal bieren ) te vergoeden, aangezien wij geen geschikte datum voor de einddatum van de vouchers hebben.

Als bijlage is waarneembaar wat er op de site van Het Proeflokaal stond.

Rob Keijsers

Zoals bovengenoemd reeds aangegeven ben ik tevreden indien Social Deal de helft van de gemaakte kosteniet vergoed.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Social Deal

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RobKeijsers