Klacht: Het plastic van de buitenkant van mijn airfryer smelt.

op 24 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn airfryer staat standaard in de hoek van mijn keuken. Ik gebruik altijd de temperatuur uit het bijgeleverde boekje. Tot mijn schrik zag ik dat er aan de zijkant van de airfryer een gat is ontstaan. Het ziet er naar uit dat het plastic is gaan smelten. Ik heb de airfryer altijd in een speciale hoek van de keuken staan, waar hij netjes en veilig staat. Het lijkt mij niet goed dat er zomaar een gat in de airfryer komt, terwijl wij er zo netjes en zuinig op zijn!! De airfryer werd ook altijd erg warm als wij hem gebruikte, maar omdat hij nieuw was dachten wij dat dit normaal was.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als wij een nieuwe airfryer opgestuurd krijgen, of het bedrag krijgen vergoed. Het is niet normaal dat de airfryer binnen 2 weken al kapot is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RamonenDonna